Postat de: eu | 19.11.11

Masca naturala pentru par (proprie)

– 2 galbenusuri crude

– 10 lingurite miere

– 4 lingurite ulei ricin (adica 10 g)

– 20 picaturi vitamina A

– 10 capsule (uleiul din ele) vit. E

– 1/2 lingurita extract tinctura „ten” (se gaseste aici) – „extractul” rezulta dupa evaporarea totala a alcoolului

Se amesteca toate ingredientele (intr-un recipient din portelan sau sticla). Se aplica masca pe parul uscat (atat pe radacina cat si pe lungimea parului), masandu-se bine scalpul. Se acopera capul cu o punga (sau casca de plastic), apoi se acopera si cu un prosop. Se lasa sa actioneze masca timp de 1 ora, apoi se spala parul bine (ca de obicei). Masca se aplica de 2-3 ori pe saptamana.


Responses

  1. Am uitat sa mentionez faptul ca aceasta masca o aplic de aproximativ 4 luni; abia dupa 2 luni a inceput sa isi faca efectul (la mine): nu mai imi cade parul la fel de mult. De aceea am si asteptat atat timp pana sa postez – eu sunt „cobaiul”, iar daca mie imi sunt folositoare unele tratamente, le transmit mai departe (poate mai ajuta si pe altii).

  2. […] ca imi este utila pt. caderea parului si “Masca naturala pt. par” – se gaseste aici Share this:FacebookEmailTwitterPrintLike this:LikeBe the first to like this […]


Lasă un răspuns

Categorii

