Postat de: eu | 18.06.11

Tinctura pentru Ten

Cum m-a ajutat pe mine aceasta tinctura:
– desi nu am suferit de acnee, de ani de zile saptamanal imi apareau 3-5 cosuri „sub piele” pe fata (durau zile intregi; pe cand dispareau acelea, apareau altele); nu le puteam stoarce, deoarece erau genul „sub piele” – nu era o problema „existentiala”, insa erau inestetice si neplacute
– de aproximativ 5 luni, de cand am inceput sa folosesc aceste gen de tinctura, doar intr-o singura luna mi-au mai aparut cosuri
– tenul arata mai curat, desi de punctele negre nu am reusit sa scap in totalitate
– ingredientele pt. tinctura uneori le-am luat din ceaiurile din comert (plafar, farmacii) – preferabil ceaiuri varsate, dar uneori folosesc si plicuri

Ce contine tinctura:
– urzica vie, musetel, galbenele, salvie, angelica si menta

– tinctura se prepara la fel ca orice tinctura – metoda de preparare se gaseste aici
NU se aplica direct pe fata ca tinctura, ci se lasa sa iasa alcoolul (intr-un recipient din portelan sau sticla adanc si lat), deaorece alcoolul uscaprea tare si poate irita tenul
– cand continutul nu mai miroase a alcool, a ramas doar „extractul” din tinctura; numai „extractul” rezultat se poate aplica pe fata (se tamponeaza fata cu o discheta demachianta sau o bucata de vata)
– daca „extractul” pare prea concentrat, se dilueaza cu ceai de musetel


Responses

  1. Dar numai 1 data pe zi se fooseste sau trebuie de mai multe ori pe zi?
    multumesc

    • De 2 ori/zi ar fi indicat (dimineata si seara), zilnic.
      Eu o folosesc uneori si de 3 ori/zi.
      La mine rezultatele (lipsa aparitiei cosurilor) s-au vazut abia dupa vreo 10-15 zile de folosire zilnica.

      Metoda mea:
      – extractul il torn (cu o palnie mica) intr-o sticluta inchisa la culoare (nu e din plastic, ci din sticla), astfel continutul imi ajunge 2 – 3 zile
      – din sticluta respectiva torn extractul pe o discheta demachianta, pana cand discheta e bine imbibata in solutie si tamponez bine fata

  2. […] vitamina A – 10 capsule (uleiul din ele) vit. E – 1/2 lingurita extract tinctura "ten" (se gaseste aici) – "extractul" rezulta dupa evaporarea totala a alcoolului Se amesteca toate ingredientele (intr-un […]


Lasă un răspuns

Categorii

