Postat de: eu | 23.01.11

Regim/dieta detoxifiere (proprie)

Sistem „jurnal de date”

Ma apuc de un regim de detoxifiere (poate si de slabire)… sa vedem daca acum resuesc sa ma tin de el mai mult de 1 zi (incercarile de acum 6-8 luni au esuat cu „succes”).

E adevarat ca de atunci am mai acumulat cateva cunostinte in „domeniu”. Sper sa-mi foloseasca acum… macar pentru 3 zile (de rezistenta). Pe langa asta, vreau sa incerc o varianta proprie (daca pot sa-i spun asa) de detoxifiere, nu neaparat una standard.

Ca „meniu” de baza zilnic, va fi neaparat combinatia: tarate de grau (2 lingurite) cu iaurt.

Scot total din alimentatie:

– orice fel de prajeli in ulei

– mezelurile

– zaharul (folosesc miere)

– sucuri din comert

Consum numai:

– fructe si legume (vad eu de care) – unele legume sigur le voi fierbe

– ceaiuri si apa plata (cazul meu-robinet)

Ceaiuri combinate: galbenele (in special pt detoxifierea ficatului), urzica moarta alba (in special, curata sangele), salvia, coada soricelului, coada calului, rostopasca. Ar fi si ceaiulverde, dar deocamdata nu-l am.

Restul mai vad maine…😀


Lasă un răspuns

Categorii

